Vyhledávání

Reklamace jídla v restauraci

Reklamace jídla v restauraci

Nedostatky jídel v restauracích se z velké míry týkají kvality nebo množství pokrmu. 

V prvním případě může být jídlo například nedostatečně teplé, v tom druhém si lidé nejčastěji stěžují na neodpovídající gramáž například minutkového masa. V obou případech má prodávající ze zákona povinnost uvést pokrm do souladu s kupní smlouvou, tzn. jídlo přihřát nebo jej donést ve správné gramáži. Pokud vaše námitky k pokrmu nejsou ze strany provozovatele akceptovány, máte právo na přiměřenou slevu. Nebude-li provozovatel restaurace nakloněn společné domluvě, máte právo dále postupovat soudní cestou. Před tímto krokem je však dobré si uvědomit, že se ve většině restaurací platí až po zkonzumování jídla, tudíž máte stále možnost zaplatit pouze zmenšenou částku. V opačném případě je lepší sehnat si dostatečný počet důkazů, například svědka z restaurace, případně nevhodný pokrm vyfotit a poté se obrátit na některou z organizací na ochranu spotřebitele. 

13.11.2017 9:57:28 | přečteno 736x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load