Vyhledávání

Jaký je český zákazník?

Jaký je český zákazník

Nedávný průzkum agentury STEM/MARK ukázal, že každý druhý Čech v posledním roce reklamoval vadné zboží.

Co se ale nekvalitních služeb týče, má naprostá většina Čechů s prosazováním svých práv stále problém. Nespokojenost s nedobrou službou ve skutečnosti řeší pouze šest lidí ze sta. Jedním z důvodů, proč se Češi ostýchají reklamovat nekvalitní služby, je horší prokazatelnost důvodu. U služeb jsou problémy svým způsobem nehmotné a lidé mají tím pádem obavy, že jim podnět k reklamaci nebude uznán. Přitom každý třetí dotázaný Čech přiznal, že byl v posledních dvou letech v situaci, kdy měl na reklamaci právo. Například více než čtvrtina Čechů se v pohostinství již setkala s podáním nekvalitního nebo dokonce studeného jídla. Jako hlavní důvod, proč si i přesto tento nedostatek Češi nechali líbit je, že nevěřili tomu, že někdo jejich problém uzná a chybu napraví. Jak se při nekvalitní službě bránit se dozvíte v následujícím článku.

13.11.2017 9:56:33 | přečteno 606x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load