Vyhledávání

Jak hodnotit kvalitu

Jak hodnotit kvalitu

Charakteristickým rysem kvality služeb jsou kromě dobře posuzovaných podnětů – např. rychlost obsluhy, kvalita jídla – i znaky, které coby zákazníci v podstatě ani neřešíte.

Například odborná kvalifikace zaměstnanců. K tomu, abyste mohli individuálně posoudit kvalitu poskytovaných služeb, byste se měli cíleně a objektivně zaměřit na vše, s čím při poskytování služby přijdete do styku. Třeba propagační materiály, vybavení provozovny nebo oblečení zaměstnanců. Dále si všímejte toho, zda jevám nabízená služba poskytnuta přesně podle avizovaného zadání. Mějte na paměti, že poskytovatel služby by nejen že měl dodržet dané sliby, ale zároveň by vám měl pečlivě naslouchat. Jen tak porozumí vašim potřebám a očekáváním. Musíte mít neustále pocit, že jste u něj vítán. Poskytovatel služby by u vás měl svým individuálním přístupem, vystupováním a znalostmi vzbudit důvěru a spokojenost. Jen tak se k němu budete vždy s chutí a radostí vracet. 

13.11.2017 9:55:27 | přečteno 663x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load