Vyhledávání

Jak a kde se bránit nekvalitní službě

Jak a kde se bránit nekvalitní službě

Neochotný personál, nevyhovující ubytování, navýšení poplatků..

Potrápily vás už někdy tyto situace? Podle průzkumu mezinárodní neziskové asociace ANEC, která sdružuje spotřebitelské organizace ze všech členských států EU, zažívá nespokojenost se službami cestovního ruchu více než čtvrtina Evropanů. Všechny problémy mají přitom společné jmenovatele – nízkou úroveň služeb a zákaznického servisu, nečekané příplatky a nejasné informace. Nejefektivnější způsob, jak se v takových případech bránit, je situaci buď hned na místě řešit se zodpovědným pracovníkem, popřípadě o daném problému co nejdříve obeznámit některou organizaci na ochranu spotřebitele. S vybranými z nich se můžete seznámit v jednom z následujících článků. Češi svou negativní zkušenost také rádi sdílejí s nejbližším okolím nejen na sociálních sítích. Společnosti, které tudíž neposkytují kvalitní služby, by se měly mít na pozoru, protože o svém rozčarování své přátele a známé informují až čtyři pětiny nespokojenců.

13.11.2017 9:56:40 | přečteno 507x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load