Vyhledávání

Host restaurace a jeho spotřebitelská práva

Host restaurace a jeho spotřebitelská práva

Protože objednávka hotového jídla je také jistým druhem kupní smlouvy, máte v restauraci coby spotřebitelé svá práva, která byste měli znát. 

Pokud čekání na „hotové jídlo“ přesáhne deset minut, dochází už ze strany prodávajícího ke klamání spotřebitele. Jídlo, garantované v jídelním lístku jako jídlo na objednávku, představuje jakousi kupní smlouvu na objednávku. Prodávající má tudíž povinnost dodat návštěvníkovi restaurace objednaný pokrm v čase, který by měl být v jídelním lístku jasně specifikován. Pokud v něm čas uveden není, předpokládá se, že jde o přiměřenou dobu třiceti minut. Není-li jídlo v této lhůtě doneseno, má spotřebitel právo se obsluze připomenout a následně povinnost poskytnout prodávajícímu šanci o urychlenou nápravu. Pokud ani v náhradní lhůtě není pokrm dodán, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a odejít z restaurace bez zaplacení nepřineseného pokrmu.

13.11.2017 9:57:21 | přečteno 659x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load