Vyhledávání

Český systém kvality služeb v praxi

Český systém kvality služeb v praxi

Primárním cílem Českého systému kvality služeb je odborně přispět ke zvyšování kvality služeb cestovního ruchu v České republice. 

Značku kvality Q získaly už stovky tuzemských poskytovatelů služeb v cestovním ruchu. Jsou mezi nimi hotely, turistické atraktivity, informační centra, cestovní kanceláře či městské úřady. „Zapojeným subjektům systém umožňuje postupně získávat odborné i praktické znalosti z oblasti řízení kvality ve službách a další odborné kompetence, které mohou využít při rozvoji svého podnikání," uvedla vedoucí Specializovaného pracoviště ČSKS Adéla Pilařová. „Jsem přesvědčen, že zapojení do Českého systému kvality služeb organizacím pomáhá dát najevo jejich zájem o zlepšování kvality a díky tomu zvýšit jejich potenciál přitáhnout zákazníka. Myslím si, že čas investovaný do certifikace se nakonec bohatě vrátí v dosažení kvality služeb, na jakou může být zákazník zvyklý například ze zahraničí,“ říká pan Krč z CK ATIS.

13.11.2017 9:57:39 | přečteno 926x | pilarova
 
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČRIntegrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
 
Přihlášení
load